09 травня 2018

Натхнення зі Scrapbooking-Ukraine. Валентина Freedom

 Всім привіт!!  
З вами я, Валя Freedom, і сьогодні я хочу показати вам альбом про перший рік моєї донечки, який я зробила завдяки матеріалам наданим нашим спонсором магазином - Scrapbooking-Ukraine.

 

Запрошую Вас сісти зручніше і розглянути всі детальки альбому.



































Розмір сторінок альбому 15х20 см і для основи сторінок я вибрала палытурний картон товщиною 1.75 мм

Для декору я використала висічки і квіти від Prima Marketing



А також гіпсові прикраси від ScrapEgo Віночки й Ключі.


Фігурки з полімерной глини Рамочка 4.5х4 см

Велике спасибі спонсору за матеріали і за мотивацію зробити цей альбом по гарячих слідах, поки донечка ще не встигла вирости)

Немає коментарів:

Дописати коментар