16 травня 2018

Огляд дизанерської посилки від Adidin-scrapbooking з BlackBerry

Вітаю!
Сьогодні з вами BlackBerry і я покажу, що цікавенького можна прикупити у чудовому магазині Adidin-scrapbooking

Якщо слідкуєте за моєю творчістю, то певне знаєте що більше творю у міксмедійному напрямі. І мої покупочки сьогодні саме із цієї сфери. 



Вибір впав на матеріали українського виробника СкрапЕго і у магазині Adidin-scrapbooking його товарів чималий вибір. А ще періодично відбуваються сумісні закупки, що дозволяють зекономити деякий %


Я зібралась творити міксмедійний блокнот(а що ж іще як не блокнот?) і маю ось такий списочок: паста кракелюрна,
 паста кракелюрна прозорагель-медіум прозорий глянцевий, гель глітерний "альпійський луг", фарба пастельна кракелюрна "мятна" та "кремова", спрей для ембосингу(взяла вперше - обов'язково поділюсь враженнями) та ще чотири спреї: чорна кішка, оливковий із перламутром, чорничний пиріг та тиха опівніч









СкрапЕго я люблю дуже давно. З нього почалось моє знайомство із чарівним світом мікседмедіа. До того ж це нереально фантастичний вибір кракелюрних матеріалів: пасти, фарби, гелі, лаки... усе із тріщинками.
Дещо вам сьогодні покажу: 


Фарба

Прозора паста


Кракелюрна біла паста


І знову фарба


Покищо все) 
За тиждень покажу вам, що ж можна натворити із цими кракелюрчиками=)
І ще: Зараз в магазині Adidin-scrapbooking акція!

Scrapmir

Вдалих вам закупів!
Па-па!

Немає коментарів:

Дописати коментар