26 червня 2017

Швейне натхнення зі Scrap Box від Флокси

Усім вітання!
Сподіваюсь, що маєте піднесений творчий настрій)) 
Сьогодні надихатимуть вас чіпборди від Scrap Box та Флокса (Марина).


Швейні аксесуари рукодільниці мають зберігаться тільки в затишній і красивенній коробочці, хіба ні?
А щоб ця коробочка ідеально пасувала до інтер*єру та завжди вам підіймала творчий настрій треба зробити її власноруч!
 Картонаж в поміч))
Просто ідеальним декором став набір чіпбордів від Scrap Box! Я в захваті від кількості чіпиків в наборі, хоч він і називається "малим", та мені вистачило його з головою!!
Чіпборд я практично не докорувала, тільки додала трішки скляних крапель з мерехтливим блиском.
 А ось так коробочка виглядає в середині:


 Речі, зроблені своїми руками, додають затишку й тепла вашому дому! 

В роботі використано чіпборди:
Дякую, що були зі мною і дочитали до кінця)) Натхнення в ваш дім ♥

4 коментарі:

  1. Щиро заздрю тим, хто може навести лад у своєму швейно-в"язально-вишивальному приладді. У мене тільки скрапові матеріали вийшло якось впорядкувати, а з усіма іншими якийсь постійний творчий хаос.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Значить треба вдихнути-видихнути, передивитись трішки натхнення, набратись терпіння і в бій)) Не все так страшно, найскладніший тільки перший крок!
      Оленко, робіть організацію в швейно-в"язально-вишивальному приладді і показуйте нам, будемо раді подивиться й порадіти за вас!

      Видалити
  2. Марино, яка краса! В мене є велика мрія, навести порядок у своїх запасах, та все гарно порозкладати в такі ж власноруч зроблені коробочки! Твої роботи дуже надихають!

    ВідповістиВидалити