17 листопада 2016

Натхнення з Oscar та Island of craft

Всім привіт! З вами Марина Oscar  та  виробник чудових чіпбордів Island of craft. Будемо ділитись красою та натхненням!
Моя улюблена тема в скрапі - дитяча, а в Island такий дитячий чипборд, просто казковий!
Тож головним у декорі цього альбому, обтягнутого дуже красивою тканиною Тільда, є рамочка з дівчинкою. Трохи розфарбувала чипборд рожевим акрилом, додала мереживо та гудзики))) Всередені ніжно-рожеві картонні сторіночки.
Від великих альбомів залишилися у мене смужки картону шириною всього 10 см, але мій хом'як, звичайно ж, на дозволив їх викинути. Чекали вони свого часу досить довго, поки я не зрозуміла, що на них цілком поміститься фото 9 * 13 або Інста-фото))) а так як я люблю робити роботи для дітей, то вийшло два дитячих альбомчики.
Для солідності шила блок.
Весь декор, включаючи чіпборд, не тільки приклеєний, а пришитий для надійності. Мені здалося, як через 20 років альбоми будуть гортати батьки вже дорослого чада, шукаючи схожість з першими фото))) а значить все повинно бути зроблено на століття.
Незважаючи на скромний розмір, вони вміщують 50 фотографій 9 * 13
 Для дівчачого використала написи Princess та корону, а для хлопчакового Princeажурний бордюр та пустушку. Чіпборд красила акрилом.
І упаковка для солодкого подарунку, робила до Дня народження племінниці. Не секрет, що дітки зараз зазвичай на щось збирають і будуть раді отримати гроші замість подарунку. А щоб подарувати їх красиво, зробила ось таку шоколадницю з кишенькою всередені.
  Головна героїня - маленька дівчинка, зроблена по ілюстрації Дар'ї Львової. Її теж трішки розфарбувала рожевим.
Сподіваюсь надихнула вас на створення дитячих робіт з  цим чудовим чипбордом.
До скорих зустрічей!
Ваша Марина
Я в ДК Art Club Ua

2 коментарі: