30 серпня 2016

Натхненння з майстернею Вензелик та Євгенією

   Всім привіт!
Сьогодні з вами я, Чунис Євгенія з невеличким натхненням.
Я дуже люблю чіпи, які самі за себе говорять. Добре , що у Вензелика таких чіпів достатньо.
Ця швейна машинка така мила, що без мережива я її не могла уявити.

Доповнили образ чіпики "Набір кіл" зі стічінгом та звичайні викройки, ні не звичайні, а ще часів мого дитинства .

А  ідеальне поєднання з скрипочкою  мені бачилось так. 
 Десь у Провансі .., я за маленьким столиком непримітного кафе, з якого відкривається  краєвид на лавандове поле,  слухаю самотнього скрипаля. Здається, що я в забутті від повітря напоєного прекрасним ароматом і  дивної мелодії, яку розповідає скрипка.

Але ця інша реальність існує тільки у моїй голові :)

А яка Ваша інша реальність?

Використані матеріали
 



Дякую, що до нас завітали!

Немає коментарів:

Дописати коментар