09 липня 2016

Натхнення з Катею та One GOG

Привіт усім.
Сьогодні я, Катя, та наш постійний спонсор ONE GOG будемо надихати Вас.

Мені надзвичайно сподобався асортимент магазину, особливо величезний вибір паперу. Насичені спреї, просто надзвичайно ніжні фарби.
Власне покажу Вам фото моєї посилочки та спонсорських матеріалів від ONE GOG



Розпочати хочу із ось цих тегів. Теги я зараз стала використовувати, як додаток до подарунку. Набагато оригінальніше, мене власне підкорила саме форма тега.
Та кілька слів про їх створення. 
Основу кольору аквамарин я зробила за допомогою спрею, цього ж кольору.
Спреї настільки надають гарного кольору та забарвлюють цілу площину, що тепер для мене немає проблеми - чим фарбувати основу.
Квіточки та метелика я також зафарбувала спреями.

Та коротеньке відео, як я робила квіточки за допомогою спреїв.


Наступним покажу ось такий набір - блокнотик та тег.
Використавши аркуш паперу я обгорнула блокнот та взяла для основи самого тега.
А квіточки на тегу також покрасила саме спреями: аквамарин та бузковим.

Далі знову теги. Персикові теги. Як ви й подумали, тег, квіти та й рамочки чіпбордів я покрасила саме спреями. Персиковий спрей настільки насичений, що він став моїм улюбленим. Дуже гарно спреї зафарбовують і чіпборди.

А тепер хочу написати про своє враження, після користування матеріалів One GOG. 
Дуже я задоволена папером, якість просто надзвичайна, плотність хороша, а які там різноманітні принти. Спреї дуже сподобались. їхня особливість, що спреї-металік після висихання не стираються і не залишається металізований блиск на руках. Кольори насичені, саме задоволення працювати з ними.
Дотси після висихання не приплюскуються і тримають форму, що дуже важливо.
Приємна новина, що One GOG випустив полімерний клей на водній основі.
Тому я вже з нетерпінням хочу спробувати його в роботі.
На разі у мене все.
Надіюсь, що змогла Вас надихнути. 
Хорошого Вам дня, гарної літньої погоди та яскравого сонечка.
А з вами була я, Катя. До наступних зустрічей!



Немає коментарів:

Дописати коментар