28 липня 2016

Натхнення від Наталії Didideira та ONE GOGтм

Усім привіт! Сьогодні з вами Наталя Didideira, і я хочу поділитися з вами своїм натхненням, та показати кілька робіт з використанням матеріалів від нашого постійного спонсору - виробника товарів для творчості ONE GOG.

Цього разу я вирішила замовити собі кілька листів паперу та акрилову фарбу пастельних кольорів. Мені сподобалося, що можно придбати фарбу в маленьки баночках об'ємом у 20 мл, бо іноді бувають випадки, коли треба зовсім трішечки фарби..
На відео - МК можна побачити, як я зафарбовую чіпборд жовтою фарбою "Солодка диня", мені вистачило одного шару для отримання насиченого кольору, та на цьому я вирішила не зупинятись і з верху покрила прозорою пудрою для ембосінгу, напис набув гарного жовтуватого кольору з глянцевою поверхнею)

Тож запрошую до перегляду)
Проста та гарненька обкладинка для паспорту..



 Відео МК по створенню обкладинки:


Я трохи захопилася вирізанням квітів, тому  вирішила не зупинятися, та створила ще декілька квіткових обкладинок)






У роботах використала:
 - квітковий папір 

Скрапбукінг папір (30,5х30,5 см) 190г/м2Скрапбукінг папір (30,5х30,5 см) 190г/м2

Немає коментарів:

Дописати коментар