16 березня 2016

СП "ВЕСНЯНКА"- 4 етап - КОМАХИ

Вівсянка радить: "Покинь сани,
візьми віз, викинь шубу, з печі злізь"
 
Вітаємо!!!!!!!!!!!!!! 
А ми до вас з останнім етапом СП "Веснянка"! 
Ось-ось... вже зовсім скоро в нас настане теплінь...природа почне розквітати


Так часто люди не замислюються над майбутнім нашої планети. Нищення лісів, шкідливі викиди в атмосферу, забруднення річок та морів призводять до загибелі численних тварин та рослин, побачити які тепер можна лише в Червоній книзі.
Всесвітній день Землі відзначається щорічно в день весняного рівнодення - астрономічного початку весни. Як відомо, навесні день збільшується, а ніч коротшає, і 20-21 березня настає момент, коли тривалість дня і ночі виявляються рівні. Такий день називається днем весняного рівнодення.
  Традиція відзначати День Землі зародилася в США з ініціативи екологічного активіста Гейлорда Нельсона. 22 квітня 1970 День Землі відзначався в перший раз.У різних країнах у цей день організовуються найрізноманітніші заходи та акції. Це конференції, виставки, закриття автомобільного руху на жвавих вулицях великих міст, прибирання території та посадка дерев.За традицією при проведенні свята дзвонить Дзвін Миру.
Проводять Марш парків.

Особливою популярністю природоохоронна акція користується у дітей. Учні шкіл та вищих навчальних заходів кріплять до дерев, стовпів, вікон громадського транспорту, вирізані з паперу фігурки представників флори і фауни. Так вони привертають увагу дорослих до проблем екології. Вперше в Україні цю акцію запропонував Київський клуб орігамі в 2008 р. 

В нашій країні 19-го березня проводиться ГОДИНА ЗЕМЛІ. З 20:30 на одну годину необхідно вимкнути світло та дати відпочити нашій планеті... 


Всі ці заходи направлені на ВІДПОВІДАЛЬНЕ ТА ДБАЙЛИВЕ ставлення до навколишнього середовища!
 
 Отож, бережімо нашу домівку - планету Земля і про комашок не забуваймо!


Роботи для 4 етапу  СП "Веснянка" можуть бути виконані у будь-якій рукодільній  техніці і ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути присвячені темі КОМАХ.

Роботи дизайн-команди: 
Наталія Міщенко
Весна для мене дуже особлива пора року. Я активно готуюся до одного з найвизначнішого свята у своєму житті. Ось таку яскраво-весняну герлянду я приготувала цього року)
А в мене блокнотик формату А6. Комаха - то метелик металевий)))
От такий мінімалізм!

І романтичний блокнотик. В якості ОЕ також металевий метелик, тут я його неохайно пофарбувала білим акрилом

Ця весна принесла мені багато змін, одне з них - це нова робота. А працюю я тепер науковим співробітником в Музеї архітектури та побуту, і, звісно, що мені просто необхідний робочий блокнот! Тому і створився у мене цей чудовий помічник на кільцях А6 формату із крафт сторіночками. А на обкладинці тема етно-архітектури, мереживо та в'язані натуральні квіти, а ще красива бабка, яка примостилася відпочити)

Весна  особлива пора року, це пора, коли все навкруги прокидається, все зеленіє і розквітає..
З комашок я  обрала метеликів, для мене, саме вони асоціюються з ніжною весною)

Для завершального етапу нашого СП я підготувала блокнот з метеликами, та коптською палітуркою, зістарених кавою сторінками.

А я підготувала такий весняний вітальний тег, як додаток до подаруночку.

Привіт! У мене для нашого СП  склалася великодня листівочка . 

У мене ніжна вітальна листівочка, де на блакитному фоні розсипався цілий квітковий букет із вирізаних і зроблених мною троянд. А на квіти звичайно ж злетілись метелики.
Наші роботи вже пізньовесняні)))... отож і ви маєте де розійтись! Творіть, що вашому серцю буде завгодно! Та в будь якій кількості, бо в вас є аж 10 днів для творчості! Потім дамо вам тиждень щоби ви встигли додати роботи по всім чотирьом етапам та написали підсумковий пост. Ми з нетерпінням чекатимемо!
Спонсор цього етапу магазин "Фабрика декору" Дякуємо за чудовий приз - 
сертифікат на 100 грн ! 
Роботи для 4 етапу  СП "Веснянка" можуть бути виконані у будь-якій рукодільній  техніці і ОБОВ'ЯЗКОВО повинні бути присвячені темі КОМАХ.
До 25 березня 2016 р.

До зустрічі!!!





4 коментарі:

  1. Дуже цікаві факти стосовно традицій та акцій, направлених на збереження Землі. Особливо, мені здається, корисною є акція до якої залучені діти, адже вони майбутнє нашої планети і важливо щоб вони розуміли, що треба оберігати Землю. І не зайвим є нагадування для нас дорослих, які за повсякденними проблемами інколи забуваємо про красу оточуючої нас природи та наш вплив на неї (який все частіше є негативним).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, нам тоже этот факт больше всего запомнился)

      Видалити
  2. А я тільки зараз зроміла, що на банері нашого СП були всі підказки по етапах (гілочки, птах, метелик, первоцвіти). Оце тобі))

    ВідповістиВидалити