18 лютого 2016

Натхнення від Наді і Sкрапочки

Привіт, любі мої! Як мені сподобався новий формат наших натхнень, тепер можна ближче поспілкуватись, поділитись враженнями, показати детальніше роботи ;)
А сьогодні я, Надя, хочу вас трохи надихнути і показати красу чіпбордів від нашого спонсора - Творчої студії Sкрапочка.
Скажу зразу що я вражена цими чіпбордами, дизайни такі класні, ціни більш ніж приємні.
Щодо самого чіпборду то він не є товстим, делікатний, ажурний і цупкий! В мене він витримував і покраску фарбами, і спреями, і ембосинг, проблем не було ніяких. А ще мені подобається їх натуральний вигляд, ось подивіться самі, яка то краса:

Я була в захваті від своєї посилочки, а чіпборду забагато не буває, тому я вже встигла два рази скупитися у магазинчику.

А тепер до робіт!
Розпочну з листівочки з Чарівною пташкою, я була нею просто заворожена, вона така казкова. Листівочку доповнила штампами від cherrylana designs.
А золотий спрей і дотсики від ONE GOG.
На черзі подарункова коробочка, яку я зробила з нуля, прикрасила квітами, кружевом і всілякими штучками, і звісно ж чіпбордом Узор "Квіти"
А чудова фарба, якою покрита коробочка і золотий спрей, знову ж таки від ONE GOG.
 Ну і наостанок, шкатулочка для прикрас для маленької дівчинки-модниці. Тут в нагоді став надпис, який мені зробили на замовлення Маленька ПРИНЦЕСА.
А ще  неймовірні Гілочки
Ось і все, було приємно з вами поспілкуватись!
 Обов'язково чекаємо вас у наших завданнях.

Немає коментарів:

Дописати коментар