23 лютого 2016

Натхнення від Сіправської Надії і ONE GOGтм + СЮРПРИЗ

Усім привіт! Ми вчора почали вас знайомити з нашим новим спонсором - ONE GOGтм , а сьогодні я продовжу. Покажу невеличкий майстер-клас, надихну своїми витворами, а вкінці розкажу про сюрприз ;).
 Розпочну із матеріалів, які я отримала і деякі купила у нашого спонсора:
це і спреї, фарби різні, капельки, а також папір.

Ну що, перейдемо до МК? Я покажу як створювала ось таку ніжну і милу листівку:
Процес я розпочала зі створення фону. На текстурний білий папір бризнула води, тоді спреєм Червоним, щоб трошки розтеклось.
 Оскільки я не хотіла дуже яскравого фону, то трошки промокнула салфеткою.
 А щодо спреїв хотіла сказати - вони такі насичені! Кольори дуже гарні і плавно розтікаються, а це те що треба. 
Коли фон підсохне, штампуємо надпис.
Доречі, всі використані штампи у даному мк - ще одного нашого спонсора cherrylana designs.
А далі я наносила салатові капельки. Вони такі густенькі, наносяться дуже легко, гарно тримають форму і можна без зусиль регулювати розмір при видавлюванні.
 Зразу після видавлювання вони опуклі, а якщо трішки постукати зі звороту, вони розтікаються і стають плоскіші. Тут вже якого ефекту ви хочете досягти.
Мені хотілося великих горошків.
 А ще я додала білих капельок.
 Почекавши поки всі капельки добре просохнуть, я наклеїла наш фон на основу листівки.
 А далі зайнялась декором, наштампувала совенятко і квіти, розфарбувала акварельними олівцями і вирізала.
 Залишилось найлегше - приклеїти декор. Я клеїла термопістолетом, при цьому квіти і листочки трохи припіднімала, щоб зробити об'ємніше. На квіти посадила совеня з кульками.
 Ну ось і все, наша простенька і цікава листівка готова.
 А я ще покажу, які ще зробила роботи із матеріалами нашого спонсора.
Від ось цієї золотої фарби я просто в захваті, нею так легко покривати ажурний чіпборд. Вона гарно розходиться, але не розтікається, має зручний тонкий носик, і коли висихає стає просто казковою.
Покажу трішки процесу:

Одразу після нанесення фарба матова і чуть молочна, але після висихання колір змінюється. І ви можете побачити яким він стає на цій коробочці:

 Коробочка з картону, повністю зроблена з нуля, зверху покрашена зеленою фарбою з золотим відблиском. Вживу це неймовірно шикарний колір, особливо якщо використовувати з трафаретами і структурними пастами-гелями.
 А гіпсове пір'ячко покрашене золотим спреєм, який не залишається на руках після висихання!
А ще просто не можу не поділитись своїми враженнями про пастельні фарби. Ви тільки подивіться на цю неймовірну палітру:
А це ж лише тільки частина ;)
І покажу листівку, фон для якої я зробила з використанням пастельної фарби - Бірюзова світла, а також золотого спрею,чіпборд тут теж покрашено золотою фарбою.
Сподіваюсь мені вдалось зацікавити вас продукцією нашого спонсора.
А ось такий приз ви ще можете виграти у нашому завданні "3-в-рядок":
http://talya-club.blogspot.com/2016/02/3.html

І очікуваний сюрприз, для терплячих, які передивились увесь пост :)

Ми робимо спільну закупку товарами від цього спонсора - ONE GOGтм , якщо бажаєте долучитись і придбати собі продукцію за цінами виробника
або на пошту: 2222nadija@gmail.com
щоб дізнатись умови і деталі.

На сьогодні все, натхнення вам і теплого весняного сонечка! 

2 коментарі:

  1. Спасибо за открытие нового украинского производителя! Работы отлично раскрыли материал и заинтересовали.

    ВідповістиВидалити