28 жовтня 2015

Натхнення від спонсора - ScrapMir

Всім привіт!
З вами знову я, Валя Freedom! Продовжую знайомити вас з нашим спонсором - вітчизняним виробником паперу для скрапбукінгу ScrapMir.
 

Сьогодні я хочу познайомити вас з новими дитячими колекціями. На мій погляд, вони відрізняються універсальністю і прекрасно можуть поєднуватися між собою.
Дві перші - яскраві і настроєві, підходять для дітей будь-якого віку і ще дві - ніжні і спокійні, для більш маленького віку.

Колекція "Такие мальчишки" складається з набору паперу з 12 аркушів,  в тому числі аркуша карток и набіра скрап-фішок
Папір щільністю 190 г / м, представлений у двох розмірах: 30,5 х 30,5 см і 20 х 20 см.


   
Колекція Хорошее настроение , складається з набору паперу щільністю 190 г / м з 12 аркушів 30,5х30,5 см,  в тому числі аркуша карток и набіра скрап-фішок.

 Колекція Baby Boy складається з наборів паперу з 10 аркушів,  в тому числі аркуша карток і доповнює колекцію набір скрап-фішок
Папір, щільністю 190 г / м, представлений у двох розмірах: 30,5 х 30,5 см і 20 х 20 см.
В колекцію Baby Girl входять:
Папір щільністю 190 г / м, представлений у двох розмірах: набори 30,5 х 30,5 см і 20 х 20 см, з 10 аркушів, в тому числі є аркуш карток і доповнює колекцію набір скрап-фішок 

 

А тепер подивимося ,що для вашого натхнення підготували наші дизайнери:

Ladybird:
для альбому про наш цьогорічний відпочинок на морі використала набір паперу 30х30см "Море":
Альбом на 5 розворотів, 39 фото,формат А5:
Дизайни аркушів гарно комбінуються один з одним. Єдине, чого мені бракує в папері - надписів українською мовою - помітно, що аркуш з картками використаний мною  не повністю. Найбільше у мене надписів "Море") - їх я вирізала з кожного аркуша - це назва колекції) Дуже надіюсь,що виробник зверне на цей момент свою увагу і незабаром порадує нас україномовними колекціями паперу ;-)

Наталія Міщенко
Для створення Матусиних скарбів я використала Набор односторонней бумаги 30х30см от Scrapmir Наша Малышка
Також я створила конвертик для диску з ніжними спогадами дитинства з використанням цього ж паперу та доповнивши Набор скрап-фишек для скрапбукинга Наша Малышка
Freedom
У моего сына в детском саду первая любовь)! Ева. Он пишет ей песни, дарит цветы и подарки, говорит комплименты и т.д., в общем ухаживает во всю) И в день её рождения, мы решили подарить ей страничку с её фото. Для её изготовления использован Набор односторонней бумаги 30х30см от Scrapmir Хорошее Настроение





Ну конечно же нужна была достойная упаковка для подарка))

Didideira
В мене осінь завжди асоціюється з весільною порою,
тому я вирішила зробити ніжну весільну листівочку) 


У роботі  використала - набір паперу від Scrapmir "Елегант"

Я створила з чудової колекції Наш малюк альбом для хлопчика з однойменною назвою)))) 
Папір мені дуже сподобався, все як я люблю: прості яскраві принти, між собою чудово поєднуються і пасують до будь якого декору!



І це далеко не все! Слідкуйте за нашою рубрикою і дізнаєтеся більше! До зустрічі!
З вами була Валя Freedom
<a></a>

2 коментарі: