26 жовтня 2015

Результати завдання "Моя країна - завдання 12 - Поштове"

Вітання читачам та гостям блогу!
Цього останнього жовтневого понеділка ми готові оголосити результати завдання серії "Моя країна" - "Поштове"
Дякуємо усім, хто долучився до нього зі своїми чудовими роботами!
Зустрічайте ТОП-кращих робіт на думку команди дизайнерів:





Подизайнити з нами у наступному завданні  запрошуємо Марину та Ірину - якщо ви згодні, напишіть на пошту лист з позначкою "ЗД - Моя країна".


 Тепер перейдемо до розіграшу призів.
Сертифікат на суму 100 грн від "Фабрика декору" 
отримує:

Приз від вітчизняного виробника чіпборду "ScrapBox"
отримує:

А приз від вітчизняного виробника чіпборду та товарів для творчості "Бумага - Марака" 

білий чіпборд "Кирпичная стена":
розіграємо серед ТОПу: 1.Наталья 2. Olena Bazyuk 3. Ирина Сагирова 4.Флокса (Марина):
і отримує його Ирина Сагирова.
Ось так дівчатам сьогодні пощастило двічі :-) Чекаємо від вас листів на пошту з позначкою "Приз-Моя країна"

А ми нагадуємо, що у нас тривають  завдання:
Стартувало нове завдання серії "Моя країна" - "Київський метрополітен" - до 21.11.2015


До зустрічі!




6 коментарів:

  1. Красивый ТОП! Поздравляю победителей!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую дуже за ТОП і за подаруночок)))) Вітаю усіх переможців)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю всех победителей!!!
    А мне повезло трижды! ;)
    Девушки, с огромным удовольствием принимаю Ваше приглашение подизайнить - пишу письмо )

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую за ТОП та подаруночок!) Та вітаю дівчат! Роботи у всі чудові!

    ВідповістиВидалити