18 березня 2013

Худнемо разом. Тиждень 2 (звіт)


вісм привіт! минулого тижня я не звітувала. так як вважала це не доцільним робити під час святкування 8 Березня )) А от цього тижня звітую трошки із запізненням.

отже, на початку проекту моя вага  була 65 кг, сьогодні 60,800 кг. Чесно зізнаюсь що за ті два тижні хотіла більше скинути, хоча б 6-7 кг це як мінімум. Але в принципі я не дивуюся такому результату, оскільки нічого особливого я не робила. За два тижні я не виконала жодної фізичної вправи. Хоча в мене активувалося прибирання оселі. Моїх двоє молодшик малюків зараз хворіють вітрянкою і вже третій тиждень ми не виходимо з дому, відповідно, вони своїм викидом енергії створюють вдома неймовірний хаос. Перший тиждень ще не дуже були активними, а останні два тижні - це щось!!!! Я цілими днями тільки те і роблю що прибираю, складаю, витираю, чищу, піднімаю, складаю, прибираю і т.д. А як тільки сяду за компютер чи подивитися телевізор вони підбігають і кличуть Мама, йдем!!! - дуріти, бавитись, скакати і т.д. Тож думаю таке активне щоденне життя на деякий час може цілком замінити фізичні вправи.
А ще, я думаю всім відомо як нас (Львів) замело снігом ))) отже, я в пятницю з 17год до 20.30год намагалася хоч трохи прочитисти подвіря від снігу, щоб моя мама змогла повернутися з роботи додому, але так як заметіль на той час ще не вщухла, то в результаті я лише даремно витрачала час та сили. На другий день теж трохи почистила подвіря від снігу але вже не так активно, бо надіялась що посвітить сонечко і до понеділка сніг хоч трохи розтане, але замети так і не зменшилися в розмірі.
Єдине в чому я себе обділила на цьому тижні це харчування. Я стала менше їсти. Ситно снідала, на обід маленька порція десерту (я ж солодкоїжка і без солодкого неможу!!!! хоть вбийте мене) і дуже легка вечеря (або салат або перша страва). І звісно я відмовилася від шоколаду на ніч ))) Хоча відчуваю що я вже дуже не проти його посмакувати пишучи нічні пости в блог )))
Ось такі в мене справи, а у вас? Впевнена у вас набагато кращі результати ))) хто бажає звітуйте в коментарях.

дякую усім за підтримку!

4 коментарі:

  1. О, як на мене це супер результати! Молодець! Я приєднуюсь до вас! Мені треба скинути - 6 чи 7 кг

    ВідповістиВидалити
  2. Ого, яка ти молодчинка! А я щось затрягла, зразу зкинула 2 кг і все. Треба піднапрягтись ))

    ВідповістиВидалити
  3. ну так, вже краще такий результат а ніж ніякого )))

    ВідповістиВидалити
  4. Ого, Наталю, такий результат! У мене 2 тижні вага все ще трималася, а в останній день лікування, після вечора ірландських танців нон-стоп відразу -2.. на сьогоднішній ранок 62,3.. я і цьому радію, бо 3 місяці не відчувала хоча б найменшої легкості..

    ВідповістиВидалити